The educational model of business and administration schools for the 21st century. The case of the Certified Public Accountant
Main Article Content
Abstract
Article Details

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
References
Alvarez García, Isaías.- “Desafíos para el desarrollo curricular en la educación superior al inicio del siglo XXI”, Villa Primavera, México, 1988. Mimeo. Alvarez García, L, Topete Barrera, C. “Prospectiva social y Desarrollo de la educación superior al inicio del siglo XXI”, en Investigación Administrativa, ano 15, No. 63 y 64, ESCA-IPN, México, 1988.
ANUIES.- “Plan Nacional de Educación Superior. Evaluación y Perspectivas”, México, D.F.
De Ib arrol a, María.- “La educación superior en México”, Monografía, CRESALC, Caracas, 1986.
ESCA-IPN.- “Licenciatura de Contador Público. Plan de Estudios”, México, 1989.
Escobar Arvizu, J.A.- “Perspectivas de la Contadu ría Pública hacia el siglo XXI”, Oaxaca, México, marzo 1990. Mimeo.
Huáscar Toboarga,- “Conceptos y enfoques de pla- neación universitaria”, Cuadernos de Planeación Universitaria, UNAM, México, 1979.
Rodríguez Vargas y Viga de Al va,- “Propuestas de investigación en Educación Técnica a partir de un Marco Teórico”, en Revista Latinoamericana de Estudios Educativos, Vol. No. 4, México, 1989.